Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Helg!

Av Cornelia - 30 augusti 2014 15:07

Hej på er!
Den här förmiddagen har inte vart någon slapp dag inte.
Jag bestämde mig för att städa och damma hela mitt rum på egen vilja dessutom!
Sen gick jag upp och ner från vinden några gånger också.
Elise och Vendela bytte rum med varann så vi får se vad Tilde säger om det, jag gissar på Cat Fight!
Idag så sminkade jag ju också Smokey Eye för första gången vilket jag tyckte vart skit snyggt!
Och så målade jag mina naglar svart prickiga med ett lager vitt under, bara för att piffa upp det hela lite granna!
Idag är det också ganska varmt ute vilket är bra ju, det är väl ett tecken på att det finns lite sommar kvar ändå! :)
Btw, har det gamla vita lagret av nagellacket orkade inte måla på nytt.
Ses sen!

- Cornelia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 9 september 2014 18:48

Halloj på er! Idag vaknade jag tidigt imorse och drog iväg till skolan med huvudvärk och halsont, kanske inte världens bästa idé med tanke på hur pratigt det är i korridoren. Men jag var helt slut orkade knappt prata så jag har legat i min säng he...

Av Cornelia - 8 september 2014 12:40


Hej på er! Just nu sitter jag i min säng och fryser och kollar på lite avsnitt av Vampire Diaries! Igår var jag och min familj iväg till Norrköping och var på Busfabriken hela dagen!! Så just nu har jag träningsverk och förkylning. Igår så kä...

Av Cornelia - 5 september 2014 07:51


Av Cornelia - 4 september 2014 17:37

Av Cornelia - 4 september 2014 17:35

Presentation


Hej, jag är en tjej på 15 år som heter Cornelia.
Jag har en stor familj på 8 syskon och såklart mamma och pappa!
Jag älskar att fotografera och blogga men jag älskar också kläder/smink.
Jag har 2 husdjur, en hund och kanin och guldfiskar! :)

Här

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards