Alla inlägg den 3 september 2014

Av Cornelia - 3 september 2014 22:06

Hej på er!
Den här veckan har gått halvt sakta tycker jag.
Imorgon är det idrott, antar att det är friidrott igen!
Idag var Maj-lis, Kalle och Kerstin på besök efter skolan så det vart en lång fika med dem!
Till fina åt vi mamma hemmagjorda blåbärs sockerkaka! Himmelskt god!
Nu på kvällen har jag kollat på lite vampire diaries avsnitt, säsong 4!
För att liva upp min blogg lite mer tänkte jag fotografera någon dag i helgen så att det blir mer bilder samt så ska jag försöka lägga ut dagens outfit varje morgon innan jag går till skolan så att ni får lite idéer på hur man kan klä sig, antingen en trist skoldag eller en bra skoldag!
Det beror självklart på hur jag känner mig den dagen!
Imorgon är det engelska glosor förhör eller något sånt men jag har tränat på det hela veckan så jag är beredd!
Börjar bli ganska trött nu så nu ska jag bädda ner mig i sägnen, så hörs vi imorgon!
Btw, ändrar namn till korren i slutet av inläggen!

- Korren!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 15 år som heter Cornelia.
Jag har en stor familj på 8 syskon och såklart mamma och pappa!
Jag älskar att fotografera och blogga men jag älskar också kläder/smink.
Jag har 2 husdjur, en hund och kanin och guldfiskar! :)

Här

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards