Alla inlägg den 9 september 2014

Av Cornelia - 9 september 2014 18:48

Halloj på er!
Idag vaknade jag tidigt imorse och drog iväg till skolan med huvudvärk och halsont, kanske inte världens bästa idé med tanke på hur pratigt det är i korridoren.
Men jag var helt slut orkade knappt prata så jag har legat i min säng hela dagen efter skolan och somnat till och från.
Men huvudvärken är dock fortfarande kvar. :(
Fick nån tablett mot vätske ersättning men hittills har den inte hjälpt något iallafall vad jag känner i huvudet.
Innan jag lägger mig för kvällen kommer jag bara plocka upp lite kläder från mitt golv, orkar inte anstränga mig så mycket.
Jag kommer såklart tvätta ansiktet också men jag har nog inte gjort så himla mycket idag.

Vi ses!

-Korren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 15 år som heter Cornelia.
Jag har en stor familj på 8 syskon och såklart mamma och pappa!
Jag älskar att fotografera och blogga men jag älskar också kläder/smink.
Jag har 2 husdjur, en hund och kanin och guldfiskar! :)

Här

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards